Sunday, September 29, 2013

Facial Cleanser free from Clean & Clear!

ASSALAMUALAIKUM.

hari khamis minggu lepas tetiba ada van datang hantar barang.
mula-mula takut nak ambil, apa benda la ni van SUPER REACH ni
dapat parcel from johnson & johnson.
from CLEAN &CLEAR.

sebenarnyaaa tk ingat bila lah ada join contest diorg, hadiah ke sample ni?

lepastu terus msg page FB : MY CLEAN & CLEAR.



I've received my PURIFYING APPLE and enjoyed using it!

 bau epal sampai rasa nak gigit tangan :D

.


At first, takut sikit nak guna sbb kulit sensitif, kulit kering, tapi lepas guna mmg best habis, tinggalkan yg lama. so, sesiapa yg ada masalah kulit kering di cadangkan ambil yg ini, bau epal okay, nyums!


promot sikit, dia ada TIGA jenis,





Setiap jenis pembersih muka Fruit Essentials ini juga diformulasikan khas untuk disuaikan dengan keperluan kulit yang berbeza.  

Energizing Berry mengandungi ekstrak raspberi yang kaya dengan Vitamin C dan Vitamin B3, yang bahan antioksidan membantu mengawal penggantian sel-sel kulit. Maknanya, sel-sel kulit yang letih diberi “tenaga”. Bukan itu sahaja, keharuman manis pembersih Energizing Berry pastinya memberi tenaga kepada remaja untuk mereka meneruskan aktiviti mereka. Purifying Apple mengandungi ekstrak epal dengan ciri-ciri eksfoliasi lembut bagi membantu menanggalkan sel-sel kulit mati. Kulit akan ‘dibersihkan’ apabila bahan seperti kotoran, minyak dan mekap tanggal dengan berkesan daripada kulit dan pori-pori. Ekstrak lemon dalam pembersih muka Brightening Lemon ini juga kaya dengan sumber Vitamin C. Ciri-ciri antioksidan Vitamin C berkesan menyerikan tona kulit, membantu remaja menghadapi hari dengan penampilan yang berseri dan bersemangat.

jom klik SINI NESCAFE ada buat contest hadiah lumayan!

No comments: