Thursday, October 20, 2016

Majlis Pra Graduasi 2016

Assalamualaikum.. 
huaa rindu nak update blog ni tapi sebab kekangan masa so dia diabaikan hm.
almaklumlah pelajar tahun akhir utk kos networking ni kena buat projek akhir lah,
dngn nak bangunkan projek lagi dngn nak membina ayat utk report lagi, letih mental dan fizikal tau huaaa 
jangankan update nak baca blogwalking pun tak sempat~~

banyak nak cerita ni, first sekali nak update pasal Majlis Pra Graduasi untuk pelajar tahun akhir yang ber tema Corporate ~~
tapi aku mcm biasalah, malas betul nak pergi majlis macam ni, ada tema ni lg mls, kerana terpaksa aku pergi jua dan semestinya out of theme. senior kann hahaha yakin ja

tema corporat : warna gelap gelap, senang pakai je baju kurung or jubah kosong for women
and men pakai kemeja pun ok, nak add blazer and so on tu terpulanglah.

tester : malam tu aku saja tadah muka main makeup dngn diorg ni, almaklumlah muka tak pernah make up bukan nak kata lawa, tapi aku kalau make up macam mak tiri hahaha, calit lipstik pun dah gerun so biar natural je lah ye. last last ni tadah je la muka hihihi


Place : Ocean Glow, Kuala Perlis~ betul betul depan Hotel Brasmana tu. not bad lah tempat dia panas tapi adalah angin laut, berterbangan shawl sis hahahaha #sisredo tempat ni tak sesuai dngn tema, yela kalau yg pakai full suit tu pastinya mandi peluh , aiyooo.

 complete set of my classmates with our PA ~~ aku rasa aku boleh masuk dngn semorang dlm kelas ni, apa yg aku buat, insyllh ikhlas. korang dh mcm family aku dah, ada yg aku suka sakat ada yg aku kena sakat #sisredo -_- diorg semua pakai serba putih, aku je malas sbb putih tu jrg dngn panas lg out of theme pun tkpalah jnji yakin fuhhh


153~ cabutan bertuah dpt yg hijau tu, tabung jer. yg lain mknn tu cilok abe pakerol punya, gigih berebut dngn kak paah nak tam tam tu gilo muka taktau malu betoi seketio ateng ni hahaha, oh lepastu dpt cenderahati buat kenangan, satu aku punya, satu lagi tu ntah sapa punya lah aku rembat hahahaha. 

ni semua muka muka suka buli aku, tambah yg dpn ni taiko hehehehe dak dak lawak ja, sat g jumpa kena taboh taktau la teng hahaha walaupun selalu kena sakat, buli, kutuk depan depan pun #sisredo diorg dh mcm family dh, syg sampai syurgaaaaaaa tau tau tau


suka gambar ni sylo ~~

last but not least, ni lah yg selalu ada waktu susah dan senang aku dkt sana, yg suka sakat aku, yg bg aku happy bila aku sedih, yg teman aku bila aku sorg, yg melayan aku merapu, yg aku suka cari pasai, 
dan
yang handsome sado berbaju putih semua tula bodyguard aku sepanjang 6 sem buat kerja overnight, kala kami susah, ala ala hero kpd heroin lah diorg ni hihi
dan lagi..
 yang cantik lawa tu lah yg selalu ada untuk aku bercerita, yg study sesama, makan sesama, tarik rambut, tarik tudung hm semualahhhh~~
tengoklah perangai sensorg, buat aku terhibur walau hanya dngn sekeping gambar, kalau diberi peluang aku nak rakam semua kenangan tapi aku tahu aku tak mampu,
aku dah mula rindu korg, dan suatu hari nanti aku kan rindu kenangan aku dngn korg,
taktahu la apa korg rasa, tapi serius aku dh anggap korg family.. huhuhu terima kasih semua dan maaf andai ada salah dan silap.. :(
*lap airmata* sedih pulak sambil menaip hahaha #sissado


man of the match ke man of the day eh, hero rebutan nih, semorang nak ambil gmbr ngn dia sbb outfit dia stylo, kami dua lek ja sbb dh selalu sangat dh ambil gambar sekali hahaha tetiba....
'weh hampa takmau amik gambaq ngn aku ka, kita tiga kan group project'
sedih pun ada nak gelak pun ada. kihkih. sweet abe kapten sorg ni. 
org cakap kalau nak pilih ahli untuk final project jgn pilih kawan baik tp pilih yg tak berapa baik, hahahaha haa ni dulu musuh aku,*nada perli* so project kami berjalan lancar. huhu actually yg tu atas diri masing masing, kami tiga dari sem satu lagi buat apa semua sekali sampai laa terjebak satu group projek akhir, Alhamdulilah projek siap jugak la, heee sbb tu boleh p Majlis Pra Graduasi nih. so mitos yg mengatakan takleh pilih kawan baik join group projek akhir tu salah. ikut jugak la kan perangai masing masing, usaha atas iman gitu, tinggi iman berjayalah panjat tangga kejayaan. 
masalahnya berjaya ke? tunggu result yoo~

tapi satu ja, aku nak ambil gambar dngn crush aku dari sem satu tak kesampaian jugakk hm. what? crush? apa tu? siapa tu? hahahahaha jeng jeng upin ipin jeng jeng kihkih. 

kbye step out~~ next entry?

1 comment:

Adam said...

Many subjects in one writing
but i like this entry.