Thursday, May 31, 2012

Spontaneous Thursday #2


Assalamualaikum :)

mcm lama tak update blog bukan tkda bnda nk crita , bnyak sngttttttt tp kesuntukan masa , almaklum lah businesswoman . hehehehe :D
so, kena lah hndle business elok2 nk bg maju ~doakan ek ? heheheheh :D

hari ni aku publish stu story yg aku rasa ptut post sbb ni kan tmpt aku mrapu , hahaha :D
ni aku rewrite satu story yg terkandung dalam novel-to-be-out-one thousand-year-later.
hahahahaha . poyoness terserlah beb!

story berlaku masa aku p hntr buku dkt senior form 6 kt tmpt kerja , dia inspiration aku nk msuk form6 , dia yg bg smngt yg form 6 tu tak la lekeh sngt :D
kena struggle mcm matrik jugak~ yeah senior ku I will follow your step ~~

hrtu aku p pkai bju ala2 saree cmtu & jeans , as usual aku p ja depa serbu nk bertenggek smbng ~

AZ; eh , budak sblah AS tu nama apa ? kawan AS eh ?
aku : errr, takyah tw la . * sj arr tu nk cri pasai*
AZ : ouh taktw , eh, taktw mai buat apa ni . * takpsai2 pnggl aku tktw *
Aku : * buat taktw malas aku layan* hahaha

aku kusyuk dok smbng ngn kak N ni pasal matrik , kak N ni asal msuk lmbt ntah , kalau dak boleh buat geng . hehehe
aku pnggl dia kak since dia senior aku . ehem!

then a few minutes ago
AZ ; eh, fathin pkai bju apa tu , cheongsam eh ?
aku : eh ? dak la bju besa ja ~ malu aih jngn tngk ^^

continue smbng ,then aku rasa mcm aku tk smbng sngt dngn AZ , ksian ngat aih , dia dh la tkdok geng pg tu ~

aku : AS , yg belakang tu nama pa ntah ,
AS ; p tnya sndiri
aku : yg belakang tu nama pa ntah ? * smbil tunjuk kt org yg nyaa*
AZ : hurm , nma sy hurm tktw ~
aku : ouh tktw , tkpa la ~
AZ : nama sayaaaaaa ...... mr.Z
aku : * aku terdiam sbb aku prnah dngq nama tu tp lupa* just ognore & belah .

MR.Z,MR.D,MR.A,MR.RF, kalau aku mai ada ja bnda yg depa yg cri gduh , adoiii , tak phm aku ,aku ni mmg tmpt depa gduh kot . hehehe . act sesaja depa ja bt part time :D
tp mmg aku rapat ngn depa pn , selalu gk la mngusik , smbng2 serius tu selalu gk .
KECUALI dngn budak ex-STAM dua org tu mmg tak leh smbng srius lgsg adoii ,
agaknya mmg bebudak STAM ni tak pndai serius kot , hihihi . opsss diorg ada sbb tersndiri I guess ~

the bila aku nk blik
awan nano : eh , budak sekolah dtng lah =='
aku : hina sngt budak sekolah
AZ : eh , mna da . dia teguq ja tu .
aku : ya la tu .
awan nano : hng sekola mna weh ? ngn M ka ? * dia ni gila kt M tu * XD
aku : eh , dak la aku sekolah jauh ~


aku : asal semua pnggl aku budak tingkatan6 tu * smbil tnjuk dkt ex-STAM* budak tingkatan6 gak , sekolah agama lg ,
ex STAM : eh mna ada .tak sama .
aku : sama jugak nah ~ toksah berdalih .

seesee , ada ja bnda tk btoi kalau aku buat serius tobbat gila , nsb aku mmg otak gila2 boleh lyn ~
adoii mmg jdoh dpt kgkwn cmtu .
tp yg cmtu lah aku akan rindu stu hari nanti , ekceli skrng pn dh terasa . huhuhu
setiap hr jumaat mst aku akan teringat , sbb hr jumaat hr yg best bekerja :) sngt2 best .
and hari jumaat kan pnghulu segala hari , sayyidul ayyam! :)
terasa sngt sngt sngt sngt . huhuhu . aish ~ mungkin ada hikmah setiap pertemuan & perpisahan . I'm right ?

ni bru separuh watak yg ada , nnt akan mnyusul yg lain . hihihi . I'm so excited ~ jyeaahhh :D


okay . step out nk decorate blog ^^

p/s; btw , visit my blogshop bhfcollections.blogspot.com :) thank you .

No comments: