Friday, September 21, 2012

Its coming...


Am I prepared well to face it ?

Assalamualaikum . Salam Jumaat . I really love Jumaat . I don't know why . :)
yes , I'm back to release TENSION , ergh . tension bila FINAL lg 50 hari & manusia nama fathin tak ready lgsg .I'm too bad . :'( yg paling teruk boleh on9 tetiap hari utk satu jam ,please wake up fathin , kata nak 4flat . *dlm mimpi*
skrng masa utk kurangkan tidur drpd 8jam ke 6 jam even cikgu suggest just 4 jam ? mata panda la jwb dia .
kadangkadang rasa mcm terpesong ja masuk form 6 , knp tak pilih politeknik or others university .rasa tak boleh nk bwk semua subjek except Muet & ekonomi :'( rasa nak mnyerah kalah sj . tp bila fikir why should I stop halfway . I have to continue , because something happen for a reason . awak tak berusaha sehabisnya dah berhenti halfway . yg lagi melemahkan bila cikgu cakap kalau semester 1 tak dpt 3pointer & above better don't continue u'll tortured yourself for nothing . lg la aku rasa down & Ya Allah dugaan apakah ini .
*Allah takkan bagi dugaan melebihi kemampuan umatnya*
lagi satu aku rasa jeles tngk kengkawan yg msuk U jejauh , study group dngn sngnya .Make a library as second home . aku yg tak pernah rasa life hostel , asrama & so on . mmg jeles tahap .... hurm .

tapi bila fikir cita-cita aku nak jadi cikgu , minat aku ke dunia ICT terus aku rasa mcam , hurm better dok rumah tinggal semua tu , boleh cenggitu ? Fathin , *ayat huda* jangan mcm ni , jngn putus asa .chaiyokk . tu jelah yg mampu utk diri sendiri .

The most Important!!!
this time , minutes & second I won't dissapointed my Ibu & Ayah again :'( how could you Fathin . Ini janji ku . InsyaAllah . tak semestinya kena masuk U , matrik , poli utk banggakan your parents :')



Final Exam 5 november until 8 november maybe .

No comments: