Friday, April 19, 2013

Pelangi :)

Salam Alaykum~

rasa macam tetiap minggu ja update,eh. 


dan sepatutnya tengah study sebab ......TRIAL is coming soon T_____T
Im not ready.

orang cakap selepas panas terik,hujan guruh kilat, akan datang pelangi yang akan menyinari hari kita.
dan pelangi itu sangat indah, terlalu indah.

itu lah yang terjadi pada ku minggu lepas, dugan bertubi-tubi menimpa,
berpunca drpd rakan sebaya, somehow maybe my fault hurm,
dan minggu ni aku tersenyum lebar,
ini berpunca drpd rakan sekerja - bekas sebenarnya (EX)
berbeza sngt situasi aku dngn rakan sekerja /sebaya 


I miss my team-mate because we're not team-mate but family :(
ada kakak, abg, mak ayah .....
tapi aku berpijak dibumi yang nyata, aku tau semua tu takkan kembali even satu saat,
tak mungkin, aku redho. aku bersedia terima apa sj yang akan dtng slps mereka,
tapi....
kekadang aku lemah -- sebab mereka the best :(
aku selalu membeza mereka yang lepas dngn apa yg aku ada sekarang -- mungkin
tapi tak, aku tak pernah cerita, membeza sedikit pun tntg kewujudan mereka,TAK PERNAH.

sebab terlalu menjaga org lain aku terluka, PEDIH . T_____T
tak apa bila kita jaga hati org Allah jaga hati kita kan ?

okay thats not the point,

aku ada satu sikap, update status panjang-panjang kalau sedih / gembira.
masa kejadian-- aku update status and a few of my team-mates give a support..
bagi semangat tapi
ada jugak yang, ' eh, fathin pehal hng emo? mana hg yg dulu? dh jd transformer? ' T_____T
they understand me a lot.--- sikit je.
ada juga yang ' relax la, ignore je.' T____T 
touched.
ada juga yang nyanyi lagu  'Awan Nano' ---menganjing
buat aku gelak guling-guling tak cukup tanah laa baca tu XD





disebabkan aku merindui mereka,
*tangan di dada*
'Ya Allah aku amat merindui mereka, terlalu....semoga mereka sihat sejahtera, semoga segala urusan mereka dipermudahkan,Ya Allah...semoga panjangkan umur mereka untuk dipertemukan lagi 5 atau 10 tahun akan datang. aaminn '
dan semoga mereka merindui aku :)
- tiru cara UAI kot-

Salam Sayyidul Ayyam :) Jumu'ah Barakah!

No comments: