Tuesday, May 7, 2013

BLACKOUT :D




Assalamualaikum! hi you alls! :D

ada lg yg demam PRU mcm saya ? wuuu, demam PRU sbb berkempen. ;p
eh tak jaga anak pengundi, 5 Mei tu mmg rumah riuh la dngn adik-adik ku, anak mkngah je sbnrnyaa.
mlm tu masa tunggu keputusan keluar rumah kjp pergi beli makanan, ya ALLAH......
LENGANG jalan smpai boleh dengar angin sempoi sempoi bahasa. K tipu.
mlm tu mmg org tak keluar rumah, kedai pun banyak tutup penangan PRU gitu.

esoknyaa exam,dua paper killer -,- ignore this.

hari ni 7 mei paper SEJARAH & MUET. waktu sejarah ja killer, muet relax :D

hihi sebenarnya ada story lawak jugak aa bg ku yg hendak disematkan disini. 
kengkawan cina kelas ku aa ni. huahuahua.

lepas sejarah ada gap 2 jam lebih kot, study aa ekonomi kejap lpastu berfoya. -,-

suasana tempat exam, ala ala dewan kuliah ada microphone apa semuaa,
then waktu gap tu lps rehat, cikgu takda bebudak cina klas sblh pn berkumpul aa dkt dpn, memula diorg sembang biasa-biasa ja... tetiba..

A ; minta perhatian semuaa...*guna mic*

yg lain semua ignore aa aku ja tumpu xD

A : diminta semua undi lah saya, ya, undi saya undi saya! undilah **!

*blur lagi aku*

tetiba BLACKOUT . * hahahahahah, ada org tutup lampu sbnrnya*

*on balik*

A : YA, terima kasih saya menang saya menang, syukur saya menang!
A : mari kita laungkan satu malaysia. hidup **! 

semua melaungkan satu malaysia, release tension gitu XD

mmg happening aa time tu, lupa ada exam MUET, hahaha. 
mcm ni pun racist lg ke? we're one MALAYSIA.
even cikgu india aku pun hormat kalau azan dia takkan ajar even bercakap sepatah pun.

td tngk tajuk surat khabar utusan, ya Allah. 
ptutlah kengkawan aku jd mcm tu, lmbt sikit aa aku baca surat khabar ni. huhu
apapun tak patutla buat tajuk mcm tu, jaga la perasaan org sama. aish.
XD

saya budak bawah umur, maaf la kalau berpolitik, saya baru 9 tahun. 
hello 19 dah okay. tak faham la org ckp bwh umur ni, 19 dh kot, cuma takleh mngundi ja XD
dekat negara lain 17 dh boleh mngundi, Malaysia ja. saya masih ada hak bersuara, gitu! :P

k maaf kalau ada mengguris hati sesiapa dngn post kali ni :)

JUST FOR FUN ;)

step out :)

No comments: