Thursday, December 18, 2014

Awesome 20.

Assalamualaikum.
Salam 18 Disember. hehehehe
rasa macam dah lama tak update blog, rindu nk update tapi sibuk, tak sempat + tiada kemudahan internet.

18/12/1994 - 18/12/2014
1.03PM

20 years old already.
sekejap ja masa berlalu,dah habis zaman 'teen' yg aku enjoy sangat. biarlah apa org nak kata, sebab aku hayati setiap saat yg diberikan.

so sweet google buat cmni, hehehe. 

seumur hidup aku aku tak pernah dapat sambut dngn rakan sekelas a.k.a classmates, yela birthday hujung tahun sekolah mana yg buka kan, hm redho je la. dulu kecik-kecik ibu ayah selalu buat birthday party ajak jiran-jiran tu pn berapa kerat je yg ada hujung-hujung tahun, dngn dok kuarters kan. redho lg.
so sesapa yang baru kahwin tu mohon rancang dpt anak awal-awal tahun, ahahahaha.


tak nak cerita yang tu yang cerita tentang hari ni, I am their princess. hahahak. bila masuk IPT bru dapat rasa nikmat nya jd birthday girl. perghh. hahaha.

lets the story begin.....


2 minit sebelum detik 12 malam 18 Disember,
exroomate hantar whatsapp, hantar video, sweet sangat la dapat roomate cmtu walaupun kami selalu perang mulut, gaduh-gaduh manja tp yg tu la yg selalu ingt ye dok?
bila nk pergi kelas jumpa dia siap kiss pipi, awak yg bernama khadijah, tak sangka awak sweet mcm ni. terharu pulak. terima kasih.

selepas detik 12 malam, masuk notifikasi dkt group kelas wechat,classmates hantar wish, ahaha diorg comel, aku tersipu malu, dh la mmg pemalu. hehe.
ada yg hntr private chat, ada yg hntr dkt group serius diorg suwit sngt.

bila esk pg tu pergi kelas si budak kecik yg nama yaya ni dok nyanyi lagu 'happy birthday' setiap minit. hahaha sebab tu aku pnggl budak kecik hyper tapi comel. *mohon dia tak baca blog ni* :D


pergi mana- mana classmates dok 'birthday girl' & ' happy birthday' song everywhere everytime. oh my lovely day.jakun kan.


yang paling-paling aku rasa terharu, bila masuk kelas untuk subjek kedua, the boys buat koir depan aku nyanyikan 'happy birthday' lpstu satu kelas ikut. ahahaha. nasib hati aku sado. hehehe, kalau tak menangis dah sbb terharu.tak sangka ada classmates lelaki suwit cmni hehe. nasib hati sado, kalau tak dah pilih sorg jd boifren. ops.

lepastu lepastu ada sorg classmates ni mai bisik...'selamat hari lahir,aku doakan hg murah rezeki pnjg umur' dhla suara romantik haha, sabor je la nk tangkap ayat dia satu-satu.

alhamdulilah, I got a lot of whatsapp,wechat,tweet mention, wechat moment & face to face birthday wishes, they are suwit & cute. thanks a million.terima kasih atas ingatan.
pagi-pagi lagi ada org belanja breakfast.I am blessful.
ya Allah, masih bernafas atas kurniaan mu. terima kasih ibu ayah lahirkan kaklong. :)


yang ni ke umur 20?


ke yang ni?

ahahahahaha macam mana nak acts mcm umur 20 dan tahun depan 21. tak reti ;)
just  be yourself, simple :)
I am enjoyed my teen & will enjoyed tenth. ahahaha.

No comments: