Tuesday, January 17, 2017

Feedmilk for BF Mommy



Assalamualaikum~

jangan terkejut, ateng belum jadi ibu lagi, tapi doalah dapat jodoh yang baik so boleh sesama bimbing bakal anak eh. takpa save entry ni untuk masa depan hehehe

tapi meh ateng nak share pengalaman paling bernilai bagi seorg ibu dan rasanya kalau takda yg ni para ibu akan rasa down.
 





U all pernah terfikir tak atau tercari-cari  'breastfeeding personal coach?' 
Sebenarnya suatu masa dulu memang pernah terlintas di fikiran. Sebabnya, saya selalu hadiri kursus penyusuan (yang PERCUMA la...di klinik kerajaan) kebiasaanya, jarang dapat bertanyakan soalan yang lebih tertumpu kepada  masalah penyusuan kita sendiri. Kebanyakan yang dikongsi lebih kepada asas dan terlalu umum. N lagi pulak, saya yang malu2 meow ni, memang tak terbuka mulut la untuk bertanya. Padahal macam2 nak tanya. Tapi ntah, kadang cam segan. (Nyampah je kan...memang pun...) :p
 
Oklah, sambung semula,Sehingga kini saya bersyukur sangat, kerana menjadi ibu terpilih berjaya menyusukan anak sejak dari lahir sehinggalah dua tahun (dan masih menyusu ketika hamil) Setelah sekian lama saya simpan, harini boleh terdetik pulak saya nak dedahkan. 
Kenapa poyo sangat saya rahsiakan? hee
 
taraaaaa FEMILAC MILKBOOSTER YG POWERRR!!!
masyallahh besyukur sgt ALLAH SELAMATKAN SAYA!!




MEH STORY-TORY femilac milk booster ni..
femilac MILK booster ni keluaran dari Feedmilk Boutique alaa baju nursing wear paling tiptop sekarang tu yg #selamberselaktu..
 
ALAMAT BOUTIQUE :
Feedmilk Boutique - H50-1,
JalanSerai Wangi, M16/M,
Alam Avenue 2, 40200, Shah Alam.
BUKA :SELASA-AHAD  ( 11.00 AM - 8.00 PM )
Waze :Feedmilk

*segala pembelian atau keterangan lagi lanjut boleh
whatsapp : 018 327 3092.
website    : www.feedmilk.com .
Alamat Hq: 
FEEDMILK BOUTIQUE SDN. BHD. (1160172-U) 
No 9A Tingkat 1,JalanKeluli AK7 / AK
Seksyen 7,40 000,Shah Alam,Selangor
HOTLINE HQ : 03-33626516