Tuesday, January 24, 2017

FEMILAC.. apa tu?

 Assalamualaikum. meh nak cerita sikit apa tu femilac . 






Kelebihan femilac semasa cosume ni ialah, anak saya tidak melalak. 
Ya, dia kuat tidur. 
Kenapa dia kuat tidur? Ia adalah kesan dari hasil susu saya yg berkhasiat dan pekat, serta membantu meningkatkan seri wajah saya selepas bersalin yang kusam dan pucat, serta semasa menyusu, iaitu Vitamin C dan Aquamin 
PERCAYALAH, jika tidak kerana Femilac, kemungkinan besar jika dia asyik melalak, mungkin akan menarik perhatian orang kalau dekat public.
TOLAK TEPI SUSU FORMULA.!!!
saya lagi suka si manja sy direct sentuhan kulit ke kulit sentuhan giteww hihi 




Yg saya bertambah yakin dgn Femilac adalah khas di perbuat dengan bahan-bahan utama yang memang terbukti menambah susu badan dengan makanan sunnah serta susu kambing dan beberapa bahan lain seperti Fenugreek, Spirulina dan Alfalfa. 





No comments: