Monday, January 2, 2017

GIVEAWAY 5 YEARS BLOGGING BY FAEZAH MDNOR

http://thefzhmdnr.blogspot.my/2016/12/giveaway-5-years-blogging-by-faezah.html
Bismillah.


seketoi ateng susah nak sedih susah nak menangis tapi muka je la mcm kesian sikit, hahaha muka mata kuyu. ya aku admit aku susah nak sedih even dngr lagu sedih tu belum tentu aku hayati yg lagu tu sedih, aku susah nak menangis even majlis perpisahan org lain muka dh merah baju dh lencun aku steady lagi senyum hehe mungkin sbb aku anak ayah, jenis batu sikit kekadang bukan bunga bukan kumbang. aku nangis n sedih bila aku sakit hati dan org yg aku syg sakit. haa tu la batu bila org baling baru sedih. pelikkan? 


tapi bila aku sedih aku, aku akan menangis betul betul sampai puas, dalam 15 minit je. lepastu tarik nafas dalam dalam cakap dekat diri sendiri, sudah sudah la sedih benda dah jadi, Allah dah tentukan. bila ingt Allah insyAllah aura positif tu datang, kadang kadang buka FB, akan naik quote positive words, terus rasa positive, dngr ayat ayat suci Allah pun boleh buat jadi positif.

Self Positive when I was sad...
 
Pertama kali seumur hidup  menangis tak henti dalam sejam kot sebab ayah sakit warded dua hari, ayah tak prnh warded sblm ni, tp ni sbb kena mini strok waktu tu masa musim strok haba, ayah sakit waktu time final exam semester 5 ada dua lagi paper belum ambil, memang rasa down sangat sangat sangat sebab ayah tu org kedua yg paling sayang selepas ibu dekat dunia ni, tapi nangis tu tak tunjuk dekat ibu, still mampu senyum, tapi mmg down la nak drive pun tak mampu, nak makan tak lalu, rasa nak berkepit dngn ayah je, rasa dunia ni gelap, pijak tanah tak rasa apa, fikiran melayang, tak cerita dekat sesapa terus ambil wuduk untuk tenang diri solat, then kalau scroll FB je mesti akan naik quote positive, dekat situ je kuat sendiri. bangun sendiri. doa doa doa. dua minggu lepas tu ayah dh ok. Alhamdulilah.

senang je kalau ateng down scroll FB automatic akan naik quote positive hehehe. org lain mungkin dah tak guna FB, but I still active, dekat situ banyak quotes menarik, lagi satu tumblr hehehe, ambil yg baik baik je.

 tiada apa yg boleh buat kita down teruk kalau kita berpegang pada yang Esa, insyllh. :)


sesaja je join sbb mcm best je tajuk dia hehehe. cepat sesapa nak join klik BANNER ok!

step out~

No comments: