Friday, June 9, 2017

Rawat Penyakit Kulit dengan Glow Gelenggang

Assalamualaikum.

Dari kecil setiap minggu mesti ayah akan bawak anak-anak dia pergi kolam ke sungai ke sebab nak ajar berenang, tapi tak pandai-pandai jugak. Bila makin besar teringin lah nak belajar balik tapi bila rendam kaki dalam air kaki jadi gatal terus, tapi tak teruk lagi lah.Badan pun sama, sedihkan. 

Setiap orang idamkan, diri yang serba boleh, sempurna tapi Allah dah tulis tiada yang sempurna selain Dia. Tapi tak salahkan kita ikhtiar dengan sesuatu. Ateng takda lah ikhtiar dengan apa-apa sebab jenis redho ja sampai lah ateng jumpa produk organik ni.




Pernah dengar tak produk Glow Gelenggang ni? 
Nama produk pun dah unik apa lagi produknya. Ateng dah sebulan tau guna produk ni, so ateng nak share lah kebaikan dia, tak salah share benda yang baik hihi


Glow Gelenggang adalah produk PERTAMA di Malaysia yang berasaskan herba organik, sesuai untuk yang mengalami resdung,gatal kulit, eczema, panau, bisul, kudis buta serta kurap. Jangan risau produk ni selamat, mudah, berkesan dan berpatutan harganyaa.

Sebenarnya, Gelenggang ni nama daun, yang dikenali sebagai agen anti kulat paling tinggi. Wahh baru pertama kali dengar, patutlah produk ni berkesan sangat. Memang bahan-bahan organik rupanya. Dan yang paling penting, homemade! Produk homemade ni selalunya lebih selamat dan yakin nak guna, tiada ragu-ragu dan curiga. So sesuailah dengan nama GLOW GELENGGANG gituuu.



Siapa Yang Patut Cuba Produk Ni?


Yang mempunyai masalah kulit gatal, eczema, panau, kurap, bisul dan kudis buta sama ada di muka atau di badan. (ateng lettew)

Yang mengalami masalah resdung kritikal sehingga tidak boleh tidur malam, sebab hidung tersumbat.

Yang kulit merekah, kusam, alergi, sensitif dan merekah yang membuatkan anda hilang keyakinan diri, gituuu

Yang inginkan kulit cantik, lembab, dan sihat.





Ateng ada semua masalah yang tersenarai dan ateng nak kulit yang cantik, ateng dah try memang best sangat, tak tipu, sebab tipu dosa. Paling suka bau minyak herba dia, kadang bau macam vanilla, kadang bau coklat yang penting bau makanan lah, tapi tak boleh makan tau. Bau tenang dan kalau yang ada resdung bau tu mesti sejuk je hidung, eh?


Sabun ni comel tau, bentuk hati kalau guna akan terus ke hati, apa lagi jatuh cinta ler.



Cara Penggunaan

Untuk Badan : Basahkan badan, gosok dan bilas dengan air
Untuk Muka : Basahkan muka, gosokkan sabun dekat tapak tangan sehingga berbuih, cuci muka dengan sabun dan bilas


Guna 2-3 kali sehari secara konsisten, ateng guna pagi selepas mandi dan malam sebelum tidur. Sabun tu setiap kali mandi lah guna, minyak herba sapu selepas mandi. Mudah kan?


Bila guna Glow Gelenggang ni rasa berangin sejuk ja, ateng tertanya-tanya apakah bahan-bahan yang digunakan, ada mint ke? Rupanya tak,


Herba Gelenggang,
Habatussauda,
Susu Kambing,
Minyak Argan, 
Minyak Zaitun,
Menthol.

Ada menthol patutlah berangin dengan bau yang rasa nak makan tu hee.




Selepas guna Glow Gelenggang ni bukan setakat gatal je kurang, kulit pun makin lembut tau. Tak rugi cuba. Yang paling semua peringkat umur boleh guna sebab bahan-bahan organik je ni.



Macamana nak dapat kan produk ni?

Harga setiap satu RM 39
Combo : RM 60

lebih jimat ambil combo, kalau tak percaya apa yang ateng bagitah boleh visit dan dapatkan info dekat bawah ni ya.

WEB : www.glowgelenggang.com
Whatsapp : +6 014 544 5951 (Momoy)

Serbu Momoy ni cakap produk dia best, saya nak satu! eh?






No comments: