Friday, June 16, 2017

Pertama Kali - SHAA

Assalamualaikum.

Memula dengar lagu ni dekat radio, macam best. Malam bukak JOOX cuba hayati, macam kena dengan jiwa. eh? cuba hayati tengok hehehe


Pertama Kali
Ku Kenalkan dirimu
Betapa Indahnya
Bila Kau senyum

Pertama Kali
Ku Rapat denganmu
Baruku tahu kau
Amat bermakna padaku

Aku tahu kau sudah berpunya
Tapi Ku sanggup menunggu selamanya
Hingga kini aku menanti
Mengapa Sikit engkau tidak mengerti

Mengapa Kini engkau berbagi
Aku Disini tetap akan menanti
Puasku Rayu puas memujuk
Kau Tetap dengan egomu untuk meninggalkan ku

Waktu Kau rapuh aku yang kau tuju
Bila Ku merindu kau pergi menjauh
Pertama Kali
Ku Kenalkan dirimu

Betapa Indahnya
Bila Kau senyum
Aku Tahu ku bukan pilihanmu
Tapi Ku tahu ku hanya cinta kamu

Pertama Kali
Ku Dilukai

2 comments:

Nina Mads said...

singgah sini.. boleh tahan lagu ni. jemput join GA kad raya

Fatimah Nabila said...

ada jugak dgr lgi nih, depa kta lgu ni pmpuan ni gtai sbb suka laki org..
hihi, mcm2..