Friday, June 30, 2017

Riang Ria Raya 2017 - Open House

Assalamualaikum,

Salam AidilFitri ketujuh hiks,

harini ibu buat mini open house,
tertutup lah secara kecil-kecilan jurr,
kebanyakkan yang datang kwn kwn adik iols sbb kwn kwn dia datang beraya,
iols ajak yang dekat dekat yang mana nak beraya dengan iols datang ler,


jenis aku memang seronok kalau orang datang rumah ramai-ramai ni, meriahh weh!
penat apa semua tolak tepi, janji dapat tengok orang yang datang tu seronok,
tambah tambah kalau bagi diorang makan paling aku suka hiks,
kita kalau bagi perut tetamu kenyang benda paling bahagia bagi tetamu,
tak gitu?

Siapa yang datang rumah ateng mesti perut kena penuh baru boleh balik hahaha
buat macam rumah sendiri gituuu
harap harap tahun depan kalau panjang umur, rezeki murah boleh ajak semua sekampung mcm kenduri kahwin gituu kauu.

kawan kawan dari kecik ada dua ketoi ni ja yang tinggal, gelak tak payah kata sampai kering gusi jemah hahaha thankyouu sebab stay saiyanggg.


Ni kawan zaman belajar, thankyou datanggg jugakk.

Menu dah cakap sesiap kat diorg, Nasi Dagang & Satay, sebab tak semua orang boleh terima nasi dagang, ada yg takleh terima nasi tu kesian diaa haaha sbb tu cakap sesiap menu, nak makan datang jaa hee


DAN

yang paling terkejut sekali,
orang yang dah bertahun tak cakap dengan aku, setahun lebih jaa hahaha
tetiba datang beraya, speechless jugak memula,
dia datang, aku jemput masuk,
dan dia,
'boleh ke masuk ni'
'boleh masuklah'

takkan nak kata tak boleh pulakk, dia dah bercakap kot hahahahaha duhh
speechless sebenarnya sbb terkejut nak melawak pun teragak-agak,
tunggu dia cakap dulu baru ambil nafas nak bercakap,

benda pertama kali jadi dalam hidup aku ni,
seingat aku lahh, walaupun jenis 'short term' memori,
memang takleh terima, tapi redho je laa ingatkan dah takkan bercakap sampai bebila,\tetiba raya muncul pulak,
raya kan setahun sekali so layan je laa, tetamu tauu.
malas nak fikir sangat masa tu,
nak tanya 'kenapa' pun speechless sangat hahaha
berseronok je la melawak bagai, nak kata fake pun tak tapi oklah kan.
thankyouuu datangg diaaaa~
tahun depan datang lah lagi sbb kita cakap hari raya ja hahahahahaha


Open house kedua sepanjang hidup,
seronok jugak.
hahahaha





No comments: