Monday, November 20, 2017

Tasneem Natural Balm Untuk Si Manja Selesa Dan Ceria


Assalamualaikum.

Monday Blues ke tewww?

Lagi bertambah power Monday Blues kalau ibu bapa yang ada anak-anak meragam setiap malam. Kalau anak tak sihat lagi lah,lepastu terpaksa kerja hari isnin lagilah mood tak tahu kemana. Jangan bimbang jangan risau, ateng ada satu produk ni, essential oil tapi bukan diffuser, kalini versi balm, bagi ateng yang ni lebih mudah dan senang dibawa berbanding diffuser tu.
Pernah dengan Tasneem Naturel?



Tasneem Naturel adalah produk yang berasaskan bahan semulajadi dan 100% pati minyak ( essential oil) yang asli dalam bentuk balm yang kecil dan comel sangat packaging nya. Produk ni diformulakan khas untuk bayi terutamanya tapi memandangkan bahan-bahan yang digunakan selamat dan natural, golongan dewasa pun boleh turut serta guna.




Balm Tasneem Naturel ada 4 jenis, iaitu Calm Time, Sleep Time, CF Rub dan Tummy Time. Menarik kan?

Ateng sebagai orang dewasa pun suka sangat dengan balm Tasneem Naturel ni,paling suka yang Sleep Time. Nak tahu sebab apa? Meh ateng cerita fungsi setiap satunyaa,






Sleep Time ni sesuai untuk bayi yang meragam tengah malam dan susah tidur. Dengan hanya membuat sapuan pada pergelangan tangan,, tapak kaki, nadi belakang telinga atau pun sapu di tulang belakang berserta urutan, bayi pasti tidur lena dan bangun dengan mood ceria.  Bau dia pun best bau orange hehe, ateng paling suka sebab ateng susah tido jugak hee





Tummy Time ni sesuai untuk bayi yang kembung perut berpunca kemungkinan ibu tersilap makan, balm ni berfungsi untuk membuang angin dalam perut serta melegakan perut sebu dan kembung dengan hanya sapuan pada perut dan tapak kaki. Bau dia bau “lemongrass” best jugakkk. Sangat sesuai untuk bayi sebab tak panas langsung.



Cough Flu atau CF Rub, ni sesuai kalau bayi tidak sihat seperti selsema,batuk, demam, berkahak. I a dapat mengurangkan beban bayi apabila tidak sihat, dapt jugak melegakan asma,bayi lebih selesa apabila ibu sapu balm ni dekat idung, dada, tapak kaki. Dengan bauan lemon yang menyegarkan hidung tersumbat, bayi lebih ceria.


Dan yang paling akhir adalah, Calm Time balm. Bahan utama dalam balm ni adalah Lavender, semestinya wangi yang teramat sangat sesuai lah untuk bayi yang meragam tengah malam dan merunsingkan ibu bapa. Dengan hanya sapuan pada tapak kaki, nadi, atau pergelangan tangan membantu bayi menikmati dan tidak meragam lagi.


Best ke idok?
Ateng paling suka bau dia, soft  dan tenang sangat. Bukan setakat bayi, orang dewasa pun boleh guna. Ateng sarankan kalau nak beli kena beli 4 terus sebab complete package lagipun kecil dan mudah dibawa.




Baru-baru ni ateng baru baik daripada demam, susah betul nak tidur, ateng ambil balm ni sapu dekat tulang belakang, terus tidur lena dan bangun dengan ceria hehe, bukan bayi je orang dewasa pun terkesan dengan bahan-bahan yang ada dalam Tasneem Naturel balm.













Harga setiap mini balm ni RM49 sahaja, beli 4 terus penjimatan berganda ganda, terus serbu whatsapp admin diorg lelaju.
HOTLINE: 
011-20964665 (ORDER) , 
010-8453469 (DAFTAR AGEN & STOKIS)

Mana nak dapat Tasneem Naturel ni?
Boleh serbu laju-laju dekat social media diorang,

IG: TASNEEM NATUREL(OFFICIAL HQ) 


No comments: