Saturday, February 9, 2013

Its FEBRUARY :D



haihai DUA RIBU TIGA BELAS ;)
sebenarnya dh bulan FEB pn , tp baru update blog utk 2013 , ada sesiapa kisah ? hiks ~

tahun 2012 adalah yang paling manis slps 18 tahun hidup, walhal zaman kekanak pn paling manis tapi ni kira zaman dewasa lah :D sepanjang bulan dua belas tahun lepas di isi dengan jenjelan dengan family even bukan 1MALAYSIA . sepanjang tahun adalah paling best , ada pahit, manis masam pun tetap tak boleh lupa.

walaupun terpaksa tinggalkan kenangan 2012 namun ia tetap tersemat dalam hati. Sampai kan dah masuk tahun baru 2013 hati aku tetap bersama 2012, kekadang je la. tahun 2013 ada experience kerja ada experience belajar yang mana aku mungkin takkan dapat pada tahun 2013 atau mungkin lebih manis aku sendiri belum tahu.Aku belum bangun lagi dari tahun 2012 masa tu, aku terus ratapi 2012 smpai aku sendiri yang muak smpai ada orang bagi semangat baru aku sedar, macam mana sekali pun aku ratapi 2012 takkan kembali. pertengahan bulan Jan aku bangun dan mulakan azam aku, nak belajar, nak belajar, redha dngn apa yang berlaku.

Alhamdulilah its February & Im awake from past.Aku terlalu sibuk menyiapkan assignment sejarah & PA yang rumitnya macam assignment DEGREE, yang cerewet permarkahan macam MASTER.Aku teruskan sem2 aku  walaupun peraturan jadual belum betul, lintang pukang waktu tidur,waktu makan, waktu ibadat, waktu riadah, wktu online pn*perluke*.Aku masih sempat update blog sebab cuti seminggu untuk CNY!Masa untuk blog a.k.a online diary ni perlu. eh, yeke. stahun dua tiga kali pn jadi lah kan ;)

sekarang dh habis tiga perenggan aku rasa macam skema pulak penulisan aku ni, biarkan.cuti mcm tak cuti sbb kna siapkan assignment & study, takmau sia-siakan wktu macam dahulu. cuti CNY-Exam-Submit assignment-Viva-Exam-Muet-SEMESTERBREAK 2weeks- SEM3. XD

maaflah kalau penulisan annoying.step out






Assalamualaikum.Happy CNY! :D

No comments: