Thursday, December 26, 2013

18.12.13 A day to remember :)

Assalamualaikum. *peace yo*

18/12/2013 my birthdate. I am 8teen. hehehe

sepatutnya orang sambut hari lahir ni dngn happy, penuh dngn ucapan kan? itu zaman kanak2 la.
bila makin besar ni makin banyak benda yg berlaku tanpa mengenal waktu.
tahun ni berbeza sikit sbb sambut dekat kolej. hmm dah takda hadiah2 dah. cuma dpt ucapan ja dri family.

nak dijadikan cerita, pengalaman baru ni.

mlm sebelum 18 tu buat group study dkt cafe dngn bebudak kelas,
ada adegan tawa, lawak, laka-laka, semua ada
lepastu adalah adegan usik mengusik cerita seram dngn sorng akak ni yg mmg dok sorg dlm bilik -,-
'the boys' yg usik,
sejam lepastu, group study tak hbs lagi dia dah lari pecut. hmm
sebab dia dngr benda tu........................
dia lemah semangat sikit sbb dok sensorg kan. hmm

so detik 18/12 tu berlaku something yang tidak dipinta, sampai pukul 2 pagi kami settle bnda tu,
mmg mlm tu aku pun tak berani nak naik bilik yg di aras dua, kami tidur ramai dkt bilik classmates aras satu, 
mlm tu mmg aku penat gila, pkul 2 pagi kot, tidur pun tak lena sbb rindu ibu,
hajat di hati pada hari ulangtahun kelahiran nak telefon ibu tapi ada hikmah sebaliknya.

so positif nya,
aku belaja sesuatu, pengalaman la org kata, selalu aku tngk dari jauh ja, ni org yg terdekat dngn aku yg kena,
'Allahu tidak ku pinta, mohon diberi kekuatan kepada ku'
minta jauh semua tu, so hari lahir yg ke 19 disambut dngn airmata, tawa, takut, dan kenangan~

orang cakap
'this is my last teen'
and I replied
'I am always a teenager' 'sweet 7teen always'

I gained new experienced on my last teen :)


My Girls :) 
60% drpd WifiHacker. hehehe

2 tahun lbh aku akan stay dngn diorg, aku dah sedia fizikal mental utk lalui detik pahit, manis, tawa, airmata dan sebagainya bersama. aku percaya Allah tentukan sesuatu ada hikmah disebaliknya. 

set mind I AM 8TEEN

okbye :D


No comments: