Thursday, September 3, 2015

dah 21 ye?

1 JUN 2015

bermula tanpa disangka tanpa dipinta semua salah aku sebab berharap hmm
sakitnya berharap ni. yela tak face to face tapi percaya hidup hidup hmm
tapi bila fikir banyak kali nak tergelak pun ada hahaha
setiap yang pergi datang dalam hidup kita tu Allah dah tulis sebagai takdir
redho jela jemah.
mungkin dia kurang kasih syg & bosan sbb tu dia pilih aku tak gitu? hehehe
takpa la apa pun awak tetap kawan saya sampai bila awak nak jadi kawan saya la. saya suka kawan yg terima saya seadanya yg terima kekurangan saya :D 
tapi kalau dah taknak kawan pergi je la begitu saja tanpa tinggalkan nota sbb senang saya nak move on hehe

bila fikir balik tragedi tu mcm mimpi pun ada hahaha mcm cerita dlm tv pun ada nak gelak pun ada nak nangis pun ada serba tak kena gitu hahaha 
hormon 21 kot ye? aihh 21 dah noh cepat masa berlalu~~ rasa mcm smlm baru lps SPM hmm

atyn cemana takpa gituu. sbnrnya malas nk pikir nk ambil tahu benda yang tak penting ni. jenis orang simple mcm aku ni mmg sifat malas tu lg banyak la drpd rajin hehehe 

apa motif aku update ni? haaa saja la lama tak berblogging rinduuuuu~~~~  ^^




No comments: