Friday, November 13, 2015

Industrial Training Finished!

Assalamualaikum. ouch lamanya tak update blog hee busy ohoi. 


yey Alhamdulilah Im done my Industrial Training or in malay Latihan Industri or in other words 'Practical'

my semester 4 is my Industrial Training for 5 months or 20 weeks.
ahaa asal aku speaking, ni semua penangan praktikal kat situ la, I speak english a lot ahaa.

 this boy name terrance,  I love him a lot because he talks tooo much & clever boy. ntah aku mmg suka budak budak, perangai pun cm budak daa. I have to speak english with him because he only can understand english & chinese  haa. kihkih. kalau melayu tau sebut mahai ka murah. adududu terrance I miss you boy.


 my workmates. they teach me a lots within 5 months. ajar aku sabar, tabah, kuat, kongsi gembira sesama, sedih sesama, anything together. love a lots.

 sifu sifu aku nih, ajar banyak benda masa aku mula masuk, tapi diorg dh bhnti dua bulan slps tu sbb masing masing kwin daa. missed both.
 kakak hajar, kwn masa dkt kedai satu lagi. gonna miss your kindness kak :)

my boss maid pun boleh jd kwn aku hee I missed both. yang ni pun aku kena speaking jugak huhu.

 remembrance from the maid hmm taktau nak kata apa.
siang bos belanja KFC mlm makan seoul garden pulok. hmm this is my very first time.
 thats why I said Industrial Training teach me a lots. thankyou guys.


to be truth Industrial Training teach me a lots.
dugaan pun datang banyak sngt sampai aku  rasa tak kuat sngt daa.
dugaan kerja, dugaan org sekeliling, mcm2 smpai hr aku nk pergi present + hantar final report pun ada dugaan.
dan akhirnya aku jatuh malam hr yang aku present. for the first time aku drop.
hmm I dont know why.
mungkin aku dah penat bertahan. mungkin. rasa malu dngn classmates aku sbb aku drop teruk hrtu.
egois sangat tu laa haa.
malu pun ada haa hee. thankyou korg. Allah ja balas jasa baik korg.

 half of my classmates. terima kasih korg. lagi dua sem ja nak melawak, gaduh, serius, susah, senang, merengek dngn korg. hmm sat ja masa berlalu dh dua tahun kita bersama.

 my favourite girls. Hijabster Girls yow. my happy pills. cakap dpn blkng semua ada, happy sesama, sedih sesama. hee. hope our friendship forever. please stay k :)

girlfriends paling setia dari first year smpai skrg. aku tak minta lebih. minta korg stay je susah senang sesama tau. sorry kalau aku ni kdg2 annoying ckp keling. but I love you all.

Alhamdulilah, presentation Latihan Industri berjalan lancar walaupun malam tu aku drop teruk. aiyoo tak pnh cmtu.
myb sbb aku dh tak kuat sngt kot haa kann. hmm
lepasni kena kutip balik smngt smngt aku, kena sado balik oi. psepa lemah sngt tktau skrg nih huuu
bangun la atyn kuat balik mcm dulu jngn mngada sngt. nak masuk 22 dh aiyoo makin tua daa tu. kahkah. sado diri sikit haa.
Insyllhh kena p kutip balik hati aku yang berkecai sambung bg sado balik aiyo, kena p gym nih kahkah. menyesai tak p gym awai awai masa praktikal hrtu haa kihkih. sapa ntah amik hati aku lpstu bg berkecai ni smpai hati hahaha. adududuu
nevermind apa yang jadi masa praktikal tu aku anggap dugaan utk aku nak masuk 21 tahun, Allah bg amaran da tu umur 21 pun main banyak aishh. bila nak insaf ntah.

sekian coretan saya.
jumpa lagi nnt hmm bila ntah haha
bye!

No comments: