Sunday, June 26, 2016

Fenomena Effortless Hijab by Zalora. Kebaboom!


Assalamualaikum. Salam Nuzul Quran. 

A few days left before raya.Mesti semua sibuk mencari baju raya, lepastu tudung raya kan. Korang dah ada tudung raya belum?




Perasan tak demam instant shawl sekarang sudah semakin reda dan ramai hijabista kini beralih kepada fesyen effortless pinless hijab yang lebih ringkas dan trendy. Mungkin kurang sesuai digayakan oleh mereka yang sudah berumur, tetapi ramai wanita berhijab khususnya golongan remaja yang kelihatan cukup bergaya dengan penampilan hijab terbaru ini. Apa yang menarik mengenai koleksi hijab ini adalah ia dipakai tanpa menggunakan sebarang brooch dan pin tudung.


Dan ia juga bergantung kepada tahap kreativiti si pemakai. Trend effortless hijab ini sebenarnya telah lama digayakan oleh ramai hijabista tetapi mula mendapat perhatian apabila selebriti terkenal, Hanis Zalikha kelihatan kerap kali menggayakan lilitan effortless hijab ini. Mungkin ada yang menggelar fesyen hijab ini sebagai fesyen tudung yang malas, namun jika kena dengan penggayaan yang sesuai, si pemakai akan kelihatan cukup menyerlah!
  



Tampak simple dan moden dengan penggayaan fesyen effortless hijab ini ketika Aidilfitri kelak. Fesyen ini sesuai untuk digayakan dengan apa jua jenis pakaian dan ketika semua jenis acara. Bukan sahaja kelihatan bergaya, lilitan hijab yang ringkas ini juga amat mudah dipakai dan memberikan anda keselesaan yang ideal sepanjang hari. Temui aneka koleksi effortless pinless hijab dari pelbagai jenis pilihan fabrik seperti cotton, shawl dan jersey dalam aneka warna yang menarik.
  

haa ni Zalora ada keluarkan satu tudung baru yg pinless, instant and trendy. Utk hari raya mmg senang la sarung ja, tetamu datang terus siap.

bagi para muslimah pulak boleh adjust sikit bagi menutup aurat, labuh pun labuh haa. ibu ibu lg suka la tudung cmni senang, sarung terus siap, anakanak tarik pun tak risau sbb mmg pinless. rasa mcm nk grab satu la raya ni hehehe.


jom visit ZALORA.. confirm cun melecun raya nih haa. fuhh

1 comment:

Siti Yang Menaip said...

heheh memang effortless betoi hehe..