Monday, March 2, 2020

Jawatan Kosong di KerjaKosong.co lebih daripada 12K

Assalamualaikum hai pembaca blog ateng.


Sekarang ni nak cari kerja susah kan,
ateng pernah alami masalah cemtu,
kadang kita tak memilih pun tapi orang yang pilih kita.
jadi hari ateng nak kongsi web yang boleh membantu korang cari kerja,
ingat jangan memilih.
InsyaAllah ada rezeki korang.




Sebenarnya Malaysia ni mempunyai lebih daripada 700,000 orang penganggur yang mencari jawatan kosong 2020 ? Kadar pengagguran makin meningkat gara-gara gaji yang ditawarkan rendah dan skop kerja tidak sesuai. Selain itu,banyak jawatan kosong yang ada di Malaysia sama ada popular atau tidak. Antara jawatan yang kerap dicari termasuk jawatan kosong sabahkerja kosong kelantanjawatan kosong terengganu dan jawatan kosong spp.

Malah,jawatan-jawatan kosong ini antara paling ramai orang cari dan orang minat. Mungkin kerjanya menarik dan gajinya setimpal dengan pekerjaan. Mungkin juga ada yang minat untuk berbakti kepada masyarakat tanpa mengira gaji.Korang kena rajin cari dan selalu ikut perkembangan semasa.




Meh ateng share dekat mana nak cari kerja kosong tu,
Boleh cari dekat jawatan kosong , boleh lawati portal KerjaKosong.Co jawatan kosong kerajaan dan juga jawatan kosong swasta.Banyak boleh dapat dekat web ni.Malah,pencarian kerja anda akan lebih mudah dengan adanya laman web ini. Laman web ini memberikan info-info kerja kosong yang terbaru, tepat , dan berserta tips mudah dapat kerja. Sama ada kerja kosong dari sektor kerajaan mahupun kerja kosong dari sektor swasta. Sangat membantu tau janji rajin dan jangan putus asa.

Kita selalu akan search google mencari laman web pekerjaan, dan mungkin buat kita bengang dan kecewa kerana terlalu banyak laman web yang pelik-pelik yang "kononnya" memaparkan jawatan kosong yang terkini, padahal jawatan tersebut tidak wujud atau sudah tamat tarikh permohonan.Kadang tu kalau apply ja cakap dah full tapi post still ada, geram kan?

Jadi kalau tak nak pening, pastikan hanya semak jawatan kosong di laman web KerjaKosong.Co. web ni banyak membantu dan bagi kebaikan kepada semua penganggur dan jangan memilih.
Haa dapat sesuatu tak?
ateng harapkan semua pembaca dapat mencari pekerjaan dengan mudah melalui portal rasmi jawatan kosong yang di kongsikan.

Jangan lupa tinggalkan kasih sayang dan share post ateng ni

No comments: